Кулеша-Любінець Мирослава Миронівна

кандидат психологічних наук, доцент

 

<strong>Персональна інформація</strong><strong>Основні публікації</strong><strong>Діяльність</strong><strong>Контакти</strong>
Кулеша-Любінець Мирослава Миронівна народилась 08 травня 1978 року, с. Черче Рогатинського р-ну Івано-Франківської області, Україна.

У 1995 році закінчила Івано-Франківську експериментальну школу-лабораторію ІФОІПОПП (зараз – Івано-Франківський природничо-математичний ліцей).

У 2001 році з відзнакою закінчила Прикарпатський університет імені Василя Стефаника, спеціальність: початкове навчання і практична психологія, ОКР «магістр».

У 2004 році захистила кандидатську дисертацію на тему “Стиль педагогічного спілкуванння вчителя початкових класів школи-інтернату як чинник мотивації учіння дітей”, спеціальність 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія (ДК № 027922).

У 2012 році отримала вчене звання доцента кафедри загальної та експериментальної психології (12 ДЦ № 031031). 

З 2015 року – керівник волонтерського проекту “Лікар Свято”: https://www.facebook.com/likarsvyato

З 2018 року – фахівець Проектно-освітнього центру “Агенти змін” ПНУ: http://agentyzmin.pnu.edu.ua/ua   

Публікації: Автор понад 40 наукових та навчально-методичних праць.

Наукові інтереси: клінічна психологія, психологія кризових станів, психологія аномального розвитку, психологія здоров’я, психологічний супровід дітей та дорослих у лікувальних та освітніх закладах.

Державні та відомчі нагороди: нагороджена грамотою директора департаменту охорони здоров’я Івано-Франківської облдержадміністрації та ректора ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника” за науково-методичний супровід волонтерської діяльності студентів та організацію проекту “Лікар Свято” у лікувально-профілактичних закладах Івано-Франківська (19.04.2016 р.), подякою міського голови Івано-Франківська (2017 р.), подякою міського голови Івано-Франківська з нагоди професійного свята – Всеукраїнського Дня психолога (2019 р.), грамотою ректора та міського голови Івано-Франківська з нагоди перемоги на конкурсі “Сьогодні креативна ідея – заатра реальна справа” від РВ АМУ та ДВНЗ “Прикарпатський національний універститет імені В.Стефаника” (2019 р.), подякою ректора університету за активну консультаційно-освітню й тренерську діяльність в рамках проекту “Створення проектно-освітнього центру розвитку інновацій та інвестицій в регіоні” (2019 р.).

Захоплення: музика, вироби ручної роботи, танці, подорожі.

Основні праці:

1. Кулеша М.М. Психолого-педагогічні проблеми підготовки студентів-психологів до роботи в соматичних клініках / М.М.Кулеша // Актуальні проблеми психології. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія: зб. наук. праць Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України. – Київ-Ніжин, 2007. – Т.Х. – Вип.І. – Ч.І. –С.174-175.
2. Кулеша-Любінець М.М. Психологічні особливості прояву синдрому емоційного вигорання у педагогічному спілкуванні вчителів початкових класів шкіл-інтернатів / М.М.Кулеша-Любінець // Актуальні проблеми психології: зб. наук. праць Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України / за ред. С.Д.Максименка.– К., 2008. – Т.ХV. – Ч.1. – С. 400-408.
3. Кулеша-Любінець М.М. Літня педагогічна практика в дитячих оздоровчих закладах: програма та методичні рекомендації для студентів ІІІ курсу філософського факультету спеціальності «Психологія» / М.М.Кулеша-Любінець. – Івано-Франківськ: Місто НВ, 2008. – 64 с.
4. Кулеша-Любінець М.М. Психологічна допомога у надзвичайних ситуаціях: навч.-метод. комплекс для студентів спеціальності «Психологія» / М.М.Кулеша-Любінець. – Івано-Франківськ: Симфонія форте, 2011. – 48 с.
5. Кулеша-Любінець М.М. Порівняльна психологія: навч.-метод. комплекс / М.М.Кулеша-Любінець. – Івано-Франківськ: Симфонія форте, 2011. – 72 с.
6. Кулеша-Любінець М.М. Психологічні аспекти міжособистісних взаємин педагогів та вихованців в умовах закладів інтернатного типу / М.М.Кулеша-Любінець // Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету ім. І.Огієнка, Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України / За ред. С.Д.Максименка, Л.А.Онуфрієвої. – Вип.12. –Кам’янець-Подільський, 2011. – С.548-557.
7. Волосянко А.Б. Порушення психологічного статусу у дітей з хронічним гастродуоденітом та їх корекція / А.Б.Волосянко, О.В.Тимощук, М.М.Кулеша-Любінець та ін. // Медична психологія. – 2011. – №1. – С.56-61.
В статті поданий аналіз психологічного статусу у дітей з хронічним гастродуоденітом.
8. Кулеша-Любінець М.М. Психічне здоров’я вихованців державних закладів опіки: медико-психологічний аспект / М.М.Кулеша-Любінець // Психологическое здоровье и благополучие нации: проблемы, реалии и перспективы [Текст]: Материалы международной научно-практической конференции (г.Донецк, 25-26 ноября 2011 г.) / Под ред. кафедры психологии ДонНУ. – Донецк, 2011. – С. 178-181.
9. Кулеша-Любінець М.М. Психолого-педагогічні технології підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності в інклюзивній моделі освіти / М.М.Кулеша-Любінець // Професіоналізм педагога в контексті Європейського вибору України: якість освіти – основа конкурентоспроможності майбутнього фахівця [Текст]: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Ялта, 27-29 вересня, 2012 р.). – Ялта, РВНЗ КГУ, 2012. – Ч.І. – С.28-32.
10. Кулеша-Любінець М. Психологічні особливості Я-образу студентської молоді з особливими потребами [Електронний ресурс] / М. Кулеша-Любінець // Збірник наукових праць: філософія, соціологія, психологія. – 2014. – Вип. 19(2). – С. 191-200. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpfsp_2014_19(2)__29
11. Кулеша-Любінець М.М. Психологічний супровід перебування дитини у лікувально-профілактичному закладі : методичні рекомендації / М. М. Кулеша-Любінець. – Івано-Франківськ: Симфоній форте, 2015. – 72 с.
12. Кулеша-Любінець М.М. Професійно-розвивальна практика у лікувально-профілактичних закладах : програма та методичні рекомендації / М. М. Кулеша-Любінець. – Івано-Франківськ: Симфоній форте, 2015. – 64 с.
13. Кулеша-Любінець М.М. Технології підвищення ефективності навчання майбутніх психологів у ВНЗ за спеціалізацією «Клінічна психологія» / М.М.Кулеша-Любінець // Розвиток наукової та інноваційної діяльності в освіті: здобутки, проблеми, перспективи [Текст]: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Умань, 13-14 жовтня, 2016 р.) // FOLIA COMENIANA : вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики ім. Я.А.Коменського / гол. ред. Муковіз О.П. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2016. – 157с. – С.78-81.
14. Кулеша-Любінець М.М. Психологічне благополуччя підлітків, переселених із зони збройного конфлікту/ М.М.Кулеша-Любінець, А.П.Барабашова // Актуальні проблеми практичної психології : збірник статей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (Глухів, 10-11 листопада 2016 року) / МОНУ, ГНПУ ім. О.Довженка [та ін.]; відп. ред. В.М.Поліщук. – Глухів : РВВ ГНПУ ім. О.Довженка, 2016. – 162 с. – С.104-108.
15. Кулеша-Любінець М.М. Клінічна психологія: методичні рекомендації для студентів ІІІ курсу спеціальності «Психологія» / М.М.Кулеша-Любінець. – Івано-Франківськ : Симфонія форте, 2016. – 72 с.
16. Кулеша-Любінець М.М. Особливості копінг-стратегій в осіб з ішемічною хворобою серця / М. Кулеша-Любінець // Збірник наукових праць: психологія Вип. 21. – Івано-Франківськ, 2016. – С.134-141. – Режим доступу : http://journals.pu.if.ua/index.php/psp/article/view/142417. 
17. Кулеша-Любінець М. Особливості материнської ідентичності вагітних жінок з досвідом невиношування вагітності [Електронний ресурс] / М. Кулеша-Любінець, Х. Захарчук // Матеріали ХХХІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії» (Переяслав-Хмельницький, 31 січня 2017 р.) –– Режим доступу : http://conferences.neasmo.org.ua/uk/conf/35/cat/11. – С.77-79.
18. Кулеша-Любінець М.М. Особливості психологічного супроводу хворої дитини та її сім»ї в умовах лікувального закладу / М.М.Кулеша-Любінець. – Збірник тез науково-практичної конференції з міжнародною участю «Психологія національної безпеки», 25 квітня 2017 р. [Тект] – Львів : «СПОЛОМ», 2017. – 192 с. – С. 86-87.
19. Кулеша-Любінець М. М. Психологічні особливості Я-образу осіб середньої дорослості з ішемічною хворобою серця / М. М. Кулеша-Любінець // Теоретичні і прикладні проблеми психології : зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. – № 3(44). – Cєверодонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2017. – С. 126 – 136.
20. Кропельницька С.О., Мигович Т.М., Кулеша-Любінець М.М. Проектноорієнтоване управління у соціальній сфері. Переспективні шляхи розвитку наукових знань (частина I): Матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції. м.Київ, 26-27 січня 2019 року.  Київ: МЦНД, 2019.  С.17.
21. Кулеша-Любінець М., Рубан. О. Психічне здоров”я студентської молоді: емпіричне дослідження. «Інтеграційні можливості сучасної психології та шляхи її розвитку» : теорія і практика». Матер. IІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (10-11 жовтня 2019 року, м. Запоріжжя).  Запорізький нац. ун-т.  Запоріжжя : ЗНУ, 2019. С.80-82
22. Kulesha-Liubinets М., Ruban Е. Features of the Idea of University Students About Mental Health. Сonference materials Mental Health Global Challenges of XXI Century, Lviv, 2019.Retrieved from https://mhgc21.org/dataset-static/74/137/Kulesha-Liubinets–Ruban.pdf
23. Кулеша-Любінець М., Ляхович Т. Гендерні особливості мотивації до лідерства у студентів університету. Збірник наукових праць: психологія. Івано-Франківськ: Вид-во ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», Івано-Франківськ, 2019. Вип.
24. С. 11-17.24.Кропельницька С. О., Кондур О. С., Криховецька З. М., Кулеша-Любінець М. М., Мигович Т. М. Проєктна діяльність як інноваційний тренд розвитку Університету 4.0. Стратегія післядипломної освіти для сталого розвитку : монографія; за ред. Н.М. Рідей, Л.М. Панченко. К. : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2020. С. 326-348.
25. Кулеша-Любінець М.М., Олійник Д.В., Лосяк Н.І. Абетка психічного здоров’я як медіапсихологічний ресурс у період пандемії COVID-19. Медіатворчість в сучасних реаліях: протистояння медіатравмі. Видання третє. Матеріали Всеукраїнської наукової інтернет-конференції (з міжнародною участю) (м. Київ, 19 червня 2020 р.); [укладач Чаплінська Ю.С.]. 2020. URL: http://mediaosvita.org.ua/book/iii-vseukrayinska-naukovo-praktychna-internetkonferentsiya-z-mizhnarodnoyu-uchastyu-mediatvorchist-v-suchasnyh-realiyah-protystoyannyamediatravmi/
26. Кулеша-Любінець М., Рубан О. Ревматоїдний артрит : психосоматичний аспект. ХХVIII Міжнародна науково практична інтернет-конференція «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії» (Переяслав-Хмельницький, 30 червня 2020 р.). URL : http://conferences.neasmo.org.ua/uk/art/5787/
27. Кулеша-Любінець М., Тимчій Х.-В.. Медіація як продуктивний спосіб вирішення міжособистісних конфліктів у лікувальному закладі. ХХVIII Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії» (Переяслав-Хмельницький, 30 червня 2020 р.). URL : http://conferences.neasmo.org.ua/uk/art/5789
28. Кропельницька С. О., Кулеша-Любінець М. М., Мигович Т. М. Соціально-проєктна діяльність студентів закладів вищої освіти. Сучасні проблеми екологічної психології: соціальні та особистісні ресурси створення благополучного локального середовища: матеріали ХVІ Міжнародної науково-практичної конференції (15 травня 2020 року, он-лайн) / за ред. Ю.М. Швалба. Київ : Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2020. С.57-59. URL: http://ecopsy.com.ua/data/conf_2020/tezi_ecopsy_2020_x.pdf
29. Myhovych, T., Kropelnytska, S., & Kulesha-Liubinets, M. (2020). COMPONENTS AND FEATURES OF THE SOCIAL PROJECT. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 7-8. https://doi.org/10.36074/05.06.2020.v1.01
30. Міщиха Л.П., Кулеша-Любінець М.М. Психічне здоров’я як складова особистісного благополуччя. Сучасні тенденції спрямовані на збереження здоров’я людини. Збірник наукових праць.Харків, 2020. Вип.1. С.165-168.
31. Кулеша-Любінець М. М., Олійник Д.В., Лосяк Н.І. Абетка психічного здоров’я (електронне видання). Івано-Франківськ, 2020. 52 с. URL: https://www.youtube.com/watch?v=67CxY-SlJ7k
32. Кулеша-Любінець М. М. Практика у лікувально-профілактичних закладах (з використанням дистанційних технологій) : методичні рекомендації (електронне видання). Івано-Франківськ, 2020. 72 с.
33. Кулеша-Любінець М. М. Основи психосоматики : методичні рекомендації до курсу (електронне видання). Івано-Франківськ, 2020. 72 с.
34. Кулеша-Любінець М., Рубан О., Тимчій В.-Х. Ігротерапія в дитячій лікарні (електронне видання). Івано-Франківськ, 2020. 52 с.
35. Буцька Л., Шкраб»юк В., Кулеша­Любінець М. Сучасні концепції механізмів виникнення та розвитку больових синдромів невісцерального походження у осіб, що працюють в умовах високих психофізичних навантажень. Огляд літератури. DIGITAL TRANSFORMATION OF SOCIETY: THEORETICAL AND APPLIED APPROACHES / Edited by M. Wierzbik­Strońska, O.Nestorenko, Monograph 46, University of Technology, Katowice, 2021, 659 с., С. 535­548.
36. Lidiia Butska, Veronika Shkrabiuk, Myroslava Kulesha­Liubinets. Сучасні концепції механізмів виникнення та розвитку больових синдромів невісцерального походження у осіб, що працюють в умовах високих психофізичних навантажень. Огляд літератури / Digital transformation of society: theoretical and approache. Series of monographs Faculty of Architecture, Civil Engineering and Applied Arts University of Technology, Katowice Monograph 46 Publishing House of University of Technology, Katowice, 2021. р. 535­549.
37. Керівництво з управління проектами розвитку : інтерактивний навчальний посібник / колектив авторів; за заг. ред. І. Є. Цепенди, С. О. Кропельницької. Івано­Франківськ : Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2021. 352 с.
38. Біланич Л. В., Кулеша­Любінець М. М., Кулініч Т. В. (2021). Значення соціального бізнесу в контексті сталого розвитку економіки України. Проблеми інноваційного та інвестиційного розвитку, 25, С.45­57.
39. Філоненко, Л. В., Поляновская, О., Сівак, Н. А., Бабій, І. В., Дуб, І., & Кулеша­Любінець, М. М. (2021). Визначення стану сформованості ціннісного ставлення в підлітків до іншої людини в центрах реабілітації. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково­педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), (6(137), 115­121.
40. Sushchenko, L., Lysohor, L., Pavlyk, O., Shvets, O., Kulesha­Liubinets, M., & Pavlenko, V. (2021). Neuropsychological Support of Education and Creative Activity of Primary School Age Children with Special Educational Needs. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 12(3), 105­126. https://doi.org/10.18662/brain/12.3/223
41. Кулеша­Любінець М.М. (2021) Методи промоції психічного здоров’я студентів в умовах ЗНО. Сучасні проблеми екологічної психології: Психологічний зміст екосоціальних катастроф : матеріали ХVІІ Міжнародної науково­практичної конференції (14 – 15 травня 2021 року, Київ) / за ред. Ю.М. Швалба. Київ : Інститут психології імені Г.С.Костюка, 89 с. С.52­55.
42. Lazorko, O., Koval, S., Hrek, O., Shkrabiuk, V., Kulesha-Liubinets, M., & Bihun, N. (2021). Psychological Security of the Individual as a Functional Component of Professional Activity. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 12(4), 455-473. https://doi.org/10.18662/brain/12.4/259

Наукова та навчально-методична діяльність

Автор понад 40 наукових та навчально-методичних праць, з них 6 навчально-методичних комплексів.

Здійснює наукове керівництво курсовими та дипломними роботами, консультування здобувачів наукового ступеня кандидата психологічних наук. Наукові дослідження студентів призентуються на університетській, всеукраїнських та міжнародних конференціях.

Забезпечує викладання навчальних дисциплін для студентів спеціальності 053 “Психологія”:

1. Клінічна психологія (лекції, семінари, 3 курс).

2. Зоопсихологія і порівняльна психологія з основами анімалотерапії (семінари, 1 курс).

3. Особливості діяльності психолога у лікувально-профілактичних закладах (лекції, семінари, 2 курс).

4. Основи проєктної діяльності (лекції, семінари, 3 курс).

5. Основи коучингу здоров”я (лекції, семінари, 3 курс).

6. Практикум з клінічної психології (лекції, семінари, 3 курс).

7. Основи психосоматики (лекції, семінари, 4 курс)

8. Психологічна допомога у надзвичайних ситуаціях (магістратура, 2 курс).

Організаційна діяльність

У 2006-2012 рр. здійснювала керівництво літньою психолого-педагогічною практикою у дитячих оздоровчих закладах (напрям підготовки «Психологія», ІІІ курс).

З 2013 р. організовує та керує навчальною професійно-розвивальною практикою у лікувально-профілактичних закладах (напрям підготовки  «Психологія», ІІІ курс): http://www.pu.if.ua/uk/novyny/5029-studenty-psykholohy-proishly-praktyku-na-bazi-likuvalnykh-zakladiv-ivano-frankivska

Протягом роботи в університеті неодноразово виступала ініціатором заходів з питань збереження психічного здоров”я та психологічного благополуччя населення:http://www.pu.if.ua/uk/novyny/5292-na-filosofskomu-fakulteti-vidznachyly-vsesvitnii-den-psykhichnoho-zdorovia.

Протягом 2016-2018 р.р. студенти філософського факультету спеціальності  053 “психологія”  Видрак Михайло, Родзінська Ірина, Рубан Олена, Герасимів Христина, Олійник Діана, Лосяк Надія під керівництвом доцента Кулеші-Любінець М.М. та спільно з ГО «Молода Просвіта», ГО “ДОМ 48.24” виграли три гранта в ГО «Урбан Простір 100» на підтримку волонтерського проекту «Лікар Свято», що дало змогу майбутнім психологам на практиці втілити набуті знання із загальної психології, вікової психології, соціальної психології, клінічної психології тощо та закупити яскраві костюми, реквізити для святкувань, матеріали для виготовлення подарунків хворим дітям, які лікуються у лікарнях міста, обладнання для Школи волонтерів:

http://report.if.ua/lyudy/kazkoterapiya-v-ivano-frankivsku-abo-chomu-nosyky-tezh-likuyut-ditej-foto/?fbclid=IwAR3IkAGddp03wM5YuLdYFXUpFq98GiPwQ8cMepKwzrscKGfgSHlZKBilRCU

http://www.paralleli.if.ua/news/70692.html

http://kurs.if.ua/news/hvorym_ditkam_u_ivanofrankivskiy_oblasniy_likarni_dopomagaie_oduzhaty_likar_svyato_foto_48846.html

http://prykarpattya.org/news/14837

http://www.galka.if.ua/patsiyentiv-oblasnoyi-dityachoyi-likarni-likuvali-smihoterapiyeyu-foto/

http://vikna.if.ua/news/category/if/2017/01/11/66152/view#adimage-0

З 2015 року є організатором та модератором круглих столів на тему “Волонтерство як особливий досвід людяності”, в якому приймають участь професорсько-викладацький склад, студенти 1-4 курсів філософського факультету, координатори та учасники волонтерських проектів : https://pnu.edu.ua/blog/2019/03/11/9543/

Виховна діяльність

З 2010 року організовує навчальні заняття з елементами тренінгу для студентів напрямку підготовки “психологія” та, у різні роки,  студентів педагогічних спеціальностей (“початкове навчання”, “філологія (англійська мова, німецька мова, французька мова)”) з питань інклюзивної освіти в Україні та толерантного ставлення до молоді з особливими потребами у ВНЗ.

Загалом, учасниками тренінгу протягом цих років були понад 900 студентів ПНУ ім. В.Стефаника. У 2014 році на Школі кураторів 1-3 курсів виступила з доповіддю про результати психологічного дослідження проблем адаптації студентів з особливими потребами у ПНУ ім. В.Стефаника:

У 2014-2016 рр. – тренер Школи кураторів першого курсу відділу виховної та психолого-педагогічної роботи університету): http://www.pu.if.ua/depart/Educatework/ua/4257/.

З 2013 р. – науковий консультант волонтерського  проекту психологічної підтримки дітей з особливими потребами, що діє на базі Міської дитячої клінічної лікарні.

Травень-грудень 2015 р. – науковий консультант проекту «Психосоціальна підтримка вразливих верств населення», що діє на базі Івано-Франківської обласної організації Товариства Червоного Хреста України за підтримки Уряду Данії та Датського Червоного Хреста: http://www.pu.if.ua/uk/novyny/4225-2015-spivpratsia-filosofskoho-fakultetu-z-ivano-frankivskoiu-oblasnoiu-orhanizatsiieiu-tovarystva-chervonoho-khresta-ukrainy-3.

З лютого 2015 року координує та організовує майстер-класи для волонтерів проекту “Лікар Свято”, що діє на базі Обласної дитячої клінічної лікарні. Мета – соціально-психологічний супровід та реабілітація дітей у стаціонарних відділеннях лікарні методами сміху, арттерапії, ігротерапії. Спільнота проекту “Лікар Свято” у https://www.facebook.com/likarsvyato та https://vk.com/likarsvyato.

19 квітня 2016 р. на базі ОДКЛ було організовано прес-конференцію, присвячену річниці діяльності молодіжного волонтерського проекту “Лікар Свято”:

http://www.pu.if.ua/uk/novyny/4679-vidbulasia-pres-konferentsiia-prysviachena-richnytsi-diialnosti-volonterskoho-proektu-likar-sviato

http://www.galka.if.ua/likar-svyato-u-frankivsku-pivsotni-volonteriv-dopomagayut-dityam-oduzhati-z-dopomogoyu-smihu-foto/

http://gk-press.if.ua/112264/

https://www.youtube.com/watch?v=15TWFCH5_AA

https://www.youtube.com/watch?v=fnxQfkfUcwo

http://vkadri.com/video/402tvivfr-likar-sviato-studenty-pnu-u-vilnyi-chas-rozveseliayut-ditok-v-oblasnii-likarni.html

З 2018 року – Фахівець Проектно-освітнього центру “Агенти змін” Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. Напрям діяльності: навчання менеджменту соціальних проектів, консультативно-освітня та тренерська діяльність: http://agentyzmin.pnu.edu.ua/ua   
Державні та відомчі нагороди: нагороджена подякою міського голови Івано-Франківська (2017 р.), подякою міського голови Івано-Франківська з нагоди професійного свята – Всеукраїнського Дня психолога (2019 р.), грамотою ректора та міського голови Івано-Франківська з нагоди перемоги на конкурсі “Сьогодні креативна ідея – заатра реальна справа” від РВ АМУ та ДВНЗ “Прикарпатський національний універститет імені В.Стефаника” (2019 р.), подякою ректора університету за активну консультаційно-освітню й тренерську діяльність в рамках проекту “Створення проектно-освітнього центру розвитку інновацій та інвестицій в регіоні” (2019 р.).

Етапи підвищення кваліфікації:

2006-2007 рр. – навчання та сертифікація за напрямком «Арттерапія» (Московський гештальт інститут).

2006-2008 рр. – навчання та сертифікація за напрямком «Гештальт терапія». Спеціалізація «Гештальт терапія у роботі з дітьми та сім’ями» (Московський гештальт інститут).

2008 – навчання та сертифікація за напрямком «Аналітична психотерапія» (Український центр практичної психології та соціальної роботи).

2014 – навчальний семінар-тренінг «Перша психологічна допомога постраждалим у надзвичайних ситуаціях», ГО «Українська асоціація фахівців з подолання психотравмуючих подій», Івано-Франківськ, Україна;

2015 – навчальний тренінг «Діти та війна. Техніки зцілення» в рамках проекту «Рука допомоги в Україні» Благодійного фонду «Надія по всьому світу», Івано-Франківськ, Україна

2016 – навчання та сертифікація за напрямком «Системний підхід в роботі з сім’єю. Основи успішного виховання і розвитку дітей в сім’ї» 110 год., Інститут обдарованої дитини НАПН Україн, Івано-Франківськ, Україна

2016 – навчання та сертифікація за напрямком «Сімейне консультування в стилі коучінг» 110 год., Інститут обдарованої дитини НАПН України, Клуб професійних коучів України, Івано-Франківськ, Україна

 2016 – наукове стажування на кафедрі психіатрії, наркології та медичної психології Івано-Франківського національного медичного університету; є учасником постійно діючого науково-практичного семінару з питань диференціальної діагностики психічних розладів, що проводяться кафедрою психіатрії, наркології та медичної психології ІФНМУ на базі Івано-Франківської обласної психоневрологічної клінічної лікарні №3, Івано-Франківськ, Україна

2017-2018 – навчальний семінар з пропедевтики психічних захворювань, «Асоціація практичних психологів Івано-Франківська», Івано-Франківськ, Україна

травень 2018 – навчальний семінар «Наукові дослідження у сфері охорони здоров’я» за участю британських науковців Дениса Угрина (MD, PhD, дитячий та підлітковий психіатр, психотерапевт клініки Модслі (Великобританія), лектор Інституту психіатрії, психології та нейронаук King’s College) і Луїза Дратку  (PhD, FRC Psych, лікар психіатр, консультант клініки Модслі, клінічний психофармаколог), Львів, Україна

2018 р. – Państwowa Wyższa Szkoła Techniczno-Ekonomicznaim. ks. Bronisława Markiewiczaw Jarosławiu, Програма, звіт, сертифікат про стажування, «Управління проектами та грантовою діяльністю. Досвід освітніх організацій та фундацій розвитку ЄС», сертифікат.

2019 р. – Університет суспільних наук (UNS), Католицький університет в Ружомберку у співпраці з Фундацією Central European Academy Studies and Certifications (CEASC), Лодзь-Спєшка Подградова, програма, звіт, сертифікат про стажування, «Міжнародні партнерські проекти – крок по кроку», сертифікат.

2019 р. – Тraining «Innovative technologies of organization of educational process in the new Ukrainian school»,  Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, in Ivano-Frankivsk, сертифікат.

 

ДВНЗ “Прикарпатський університет імені Василя Стефаника”, каб. 501 гуманітарного корпусу.

вул. Шевченка, 57 ,

76000 Івано-Франківськ, Україна

e-mail: kzep@pnu.edu.ua

роб тел.: 0342-59-60-66

Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника