Значна частина тренінгів була присвячена питанням, спрямованим на дослідження емоційних станів учнів, розуміння потреб, які стоять за емоціями, ознайомлення або розширення репертуару технік емоційної саморегуляції та підтримки позитивних емоцій, що важливо в умовах воєнного часу, вироблення ефективних coping стратегії поведінки: «Емоції війни: проявляти чи контролювати?» (тренер Вероніка Шкраб’юк), «Як вгамувати вир емоцій: техніки емоційної саморегуляції» (тренер Оксана Чуйко), «Як успішно долати стрес або ефективні coping стратегії поведінки» (тренер Олександра Гринчук), «Критерії психічного здоров’я особистості» (тренер Мирослава Кулеша-Любінець).
Тематичний блок тренінгів, мотиваційний, стосувався вироблення та закріплення соціальних навичок в учнів, зокрема цілепокладання, ефективного тайм-менеджменту, самомотивації, ненасильницького спілкування, споживання інформації та презентації: «Як не зупинятися і досягати результатів», «Управляй собою в часі», «Подолання страху публічних виступів: чому завжди як вперше?» (тренер Галина Федоришин), «Як досягти мети» (тренер Ігор Гоян), “Від ХОЧУ до БУДУ” (тренер Владислав Сметаняк), «Соціальні мережі: що ми знаємо про них, а вони про нас?» (тренер Надія Вітюк), «Ненасильницьке спілкування. Чому це важливо в сучасних умовах?» (тренер Любомира Пілецька).
Як зауважила координаторка проєкту, доцентка кафедри соціальної психології Галина Федоришин, піклування психологами і педагогами про психічне здоров’я молоді є своєрідним внеском у спільну боротьбу у війні з російським поневолювачем, адже допомагає, дійсно, не лише виживати, а й жити, будувати плани, приймати рішення, що особливо актуально для цьогорічних випускників.
Це робота й на перспективу, адже після Перемоги України загартована психологічно молодь, з новим розумінням цінності життя, здоров’я, миру, свободи та високої за це ціни, будуватиме траєкторію свого життя й професійного розвитку, підніматиме країну і виводитиме її на ще вищі оберти розвитку і процвітання.