Відбувся захист курсових робіт студентів 4-го курсу спеціальності 053 «Психологія» стаціонарної форми навчання

Відбувся захист курсових робіт студентів 4-го курсу спеціальності 053 «Психологія» стаціонарної форми навчання написаних під керівництвом к. психол. н., доц., Хрущ О. В.; к. психол. н., доц., Кулеша-Любінець М. М.; к. психол. н., проф.., Гасюк М. Б.; к. психол. н., доц., Іванцев Н. І.; к. психол. н., Карпюк Ю. Я.. Захист проходив у режимі онлайн-конференції, в якій взяли участь викладачі, наукові керівники робіт та студенти 4-го курсу спеціальності 053 «Психологія» стаціонарної форми навчання.

На ній виступили:  Лосяк Н.І. з темою «Особливості внутрішньої картини здоров’я студентської молоді», Олійник Д. В.  з темою «Якість життя як складова психічного здоров’я студентів в умовах карантину»,  Дем’янець  Р. з темою «Емоційне вигорання у студентів: особливості прояву та профілактика», Шевчук Л.  з темою «Психологічні чинники виникнення тривожності в учнів середньої ланки школи», Лашків Х.   з темою «Формування девіантної поведінки у дітей та підлітків», Коніщук М. з темою «Порушення та розлади харчової поведінки  в молодому  віці», Микитюк С. з темою «Проблема самотності особистості та шляхи її подолання», Ігнатенко В. з темою «Емоційний інтелект в контексті розвитку особистості», Лютак В.  з темою: «Мотивація досягнення успіху в структурі особистості студента», Тодавчич  Я. з темою «Поширеність невротичних станів в студентської молоді та дорослих», Мельник Н. Д.  з темою «Психологічні особливості розвитку творчих здібностей у підлітковому віці», Проців О. В. з темою «Прокрастинація. Дослідження рівня прокрастинації на вибірці студентів. Методи корекції»,  Романюк І. І. з темою «Кризи ранньої дорослості», Бурч І. М.  з темою «Особливості самооцінки в юнацькому віці»,  Туманова Ю. Р.  з темою «Тілесно-орієнтована реабілітація», Маланюк Х.  з темою «Особливості тривожності школярів»,  Підгородецька Т. з  темою «Стрес та дистрес у підлітків», Гаклик Я.  з темою «Девіантна поведінка студентської молоді: причини виникнення і шляхи попередження», Медзин Х. з темою «Особливості прояву депресивних станів у юнацькому віці: шляхи їх подолання», Пилипонюк І. з темою «Особливості впливу «Я-концепції» на визначення життєвої перспективи у юнацькому віці», Боденко Н. з темою «Формування мотивації в юнацькому віці», Костецька Х.  з темою «Вплив самооцінки на формування агресивності у підлітковому віці» та  Пилип’юк Ю. з темою «Здоровий спосіб життя та формування культури здоров’я у студентської молоді».